Laura Cosoi

Octombrie 15, 2009

Laura Cosoi in pantofi

Laura Cosoi in pantofi

Laura Cosoi in pantofi

Laura Cosoi in pantofi

Laura Cosoi in pantofi

Laura Cosoi in pantofi

Laura Cosoi in pantofi

Laura Cosoi in pantofi

Laura Cosoi in pantofi

Laura Cosoi in picioarele goale

Laura Cosoi in picioarele goale

Laura Cosoi in picioarele goale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in sandale

Laura Cosoi in picioarele goale

Laura Cosoi in picioarele goale

Laura Cosoi in talpile goale

Laura Cosoi in talpile goale

Urmareste-o pe Laura Cosoi la o sedinta foto de pe tare.ro

16 Răspunsuri to “Laura Cosoi”

  1. Anonim Says:

    te iubesc

  2. deleted Says:

    imi plac picioarele tale draga

  3. crysty Says:

    ti-as linge talpile draga Laura , ai niste picioare superbe , printre cele mai frumoase di tara , le-as linge non-stop

  4. crts Says:

    Si eu i le-as linge non-stop. Cate n-as face cu picioarele si cu talpile alea delicioase ale ei…;)

    • crysty Says:

      mi-ar place sa citeasca si Laura mesajele noastre si sa ne ofere ocazia sa-i lingem picioarele ptr k sunt absolut superbe

      • cris Says:

        Imi place cum gandesti. Cum ar fi sa stea in fata noastra cu talpile goale si fiecare sa-i lingem cate o talpa, apoi sa schimbam ? Vise, vise…
        Oricum, are niste picioare minunate tipa.

  5. crysty Says:

    da mi-ar place si mie sa-i lingem cite o talpa fiecare , dak ar vrea si ea atunci ar fi absolut fantastic nu m-as mai oprii din lins🙂

    • cris Says:

      Nici tu nu te-ai opri, nici eu.
      Ce ne mai plac noua picioarele… si talpile mai ales. Consider ca talpa este cea mai excitanta parte a piciorului unei fete. Apoi degetele si calcaiul.

      • crysty Says:

        da cris ai dreptate si trebuie sa recunosc , imi place enorm sa ling talpile fetelor si sa le sug degetele de la picioare , ptr mine e ceva de vis , poate ni se va implinii visul vreodata🙂 ce zici?

  6. cris Says:

    Mi-as dori sa se intample, nu neaparat cu Laura Cosoi, ci cu orice fata frumoasa cu talpi si picioare frumoase.
    Zici ca-ti place sa lingi talpile… ai facut-o vreodata ? Eu nu, dar imi doresc… am un foot fetish, ce mai, mor dupa picioare frumoase si talpi mai ales.

    • crysty Says:

      am facut-o da am lins talpile unei fete a fost absolut superb ptr mine pacat insa ca foarte putine fete isi doresc sa le fie linse talpile ( sau poate isi doresc toate dar le e rusine sa recunoasca ) . La fel ca si tine am si eu un foot fetish pentru picioare frumoase , poate ne va citi vreo fata care e interesata de ( placerile ) noastre si ne va contacta .

  7. crysty Says:

    am sa las id-ul meu ptr toate fetele interesate de foot fetish
    stelistusteaua553 va astept acolo fetelor , va sarut talpile

  8. deleted Says:

    imi plac picioarele ei si as vrea sale sarut si sa le ating

  9. alex Says:

    Este vreunul din voi pasionat de piciorusele Laurei sau ale altor tipe de pe-aici pana la masturbare (adica sa va faceti laba la ele) ?

  10. Costel Vlad Says:

    Superbe pozele. Picioare excelente.


Lasă un răspuns

