Delia Matache

Iunie 21, 2010

7 Răspunsuri to “Delia Matache”

  1. sindrom Says:

    Cam putine poze cu Delia

  2. mario Says:

    Delia imi place de mult timp in urma, in plac picioarele ei, talpile ei ,am avut ocazia sa o vad la un concert, ” lasama-n pace nu-mi face rau”

  3. Anonim Says:

    Delia Matache are talpile si degetele de la picioare frumoase deci este o femeie frumoasa

  4. cris Says:

    …sa stau acolo sa-i ling talpile cat ea vorbeste la telefon…

  5. crysty Says:

    daaaaaaaaaaaaa si eu as vrea cris

    • cris Says:

      Normal, am imparti-o frateste. Fiecare cate un picior. Linse, supte, stropite cu toate „alifiile” ar iesi picioarele alea.

  6. crysty Says:

    daaaaaaaaaaaa


Lasă un răspuns

