Inna

Iunie 21, 2010

Multumiri lui Marius pentru aceste poze

16 Răspunsuri to “Inna”

  1. cineva Says:

    ai cele mai frumoase picioare si cele mai frumoase talpi Inna , mi-as dorii tare mult sa iti ling talpile

  2. cris Says:

    Chiar ca are talpi frumoase…Si eu le-as linge…numai asa, cateva ore :))

  3. andrei Says:

    Sau si mai bine: sa aiba talpile murdare si sa i le curat lingandu-le! Sincer i-ar sta bine cu talpile negre. Ori vorbim de foot fetsh ori nu…:)

  4. crysty Says:

    da ma baieti aveti dreptate , are talpi si picioare frumoase , eu unu le-as linge non-stop dak as avea ocazia si dak m-ar lasa Inna as vrea sa fiu sclavul picioarelor ei si sa ma lase sa-i ling si sa-i spal superbele picioruse cu limba mea🙂

    • cris Says:

      Asa te vreau. Si mie imi plac mult picioarele Innei. Ca tot ai deschis vorba, si eu i-as spala talpile cu limba, numai sa fi umblat putin desculta pe strada sa am ce spala🙂
      Ma bucur ca am cu cine comenta pe aici, ca alti vizitatori nu prea sunt.
      Eu zic sa ne dam cu parerea la picioarele cat mai multor vedete… sa le udam talpile cat mai multora dintre ele.

  5. Anonim Says:

    si Andra are niste talpi superbe

  6. crysty Says:

    sunt de acord cu tine cris si eu as vrea sa le ling talpile si sa le spal cu limba mea la toate vedetele dak s-ar putea

  7. crysty Says:

    dar cum sa facem sa ni se indeplineasca visul??

    • cris Says:

      Problema e sa gasesti o fata dispusa sa te lase sa-i lingi talpile. Odata gasita tipa n-ai decat sa-i dai drumul „la spalat”. Candva sper sa ni se indeplineasca visul…

  8. nicolae Says:

    dar mai baieti de ce numai talpile,degetelele ce au.sa le sugem degetul mare non stop

  9. nicolae Says:

    hai ca nu numai inna are picioare frumoase,dar antonia, sau Octavia Geamanu,sa le lingi degetelee si talpile pana lesini de placere

  10. cris Says:

    Asa e ! Picioarele lor pe de-a-ntregul sunt delicioase si merita venerate ca atare. Antonia e super. Pacat ca nu se mai pun poze pe site…

  11. crysty Says:

    da , pacat k nu se mai pun poze pe site sa mai lingem si noi ceva nou:)


Lasă un răspuns

