Elena Gheorghe

Octombrie 9, 2011

Un răspuns to “Elena Gheorghe”

  1. mario Says:

    Pe Elena am vazut-o in anul 2003 in Tg Mures la wiquend cand canta cu Mandinga, si canta piese de la Natalia, normal ca imi placeau , dar inainte sa cante a stat pe iarba verde cu baietii ,eu am trecut pe langa ea si -sa uitat la mine foarte lung ca-m vreo 2-3 minute, nu vreau sa improvizes nimic ,dar m-am simtit din acea privire super bine ,si intr-adevar mi-ar fi placut sa conversam ,sau saservim ceva ,dar numai atat a fost,la fel vreau sa spun xca imi plac picioarele ei ,corpul ei ,si fata ,care mie mi se pare simpatica foc


Lasă un răspuns

